Skip to main content

У кожного своя дорога

Сьогодні видався дуже напружений день: відвіз машину на сервіс, потім бігом на конференцію - Stackoverflow Devdays. Я не буду довго описувати як там все відбувалося. Лише декілька слів. Як й будь-яка професійна конференція - це було зібрання колег, однодумців я б навіть сказав - фанатів своєї справи. Я був впевнений, що у Лондоні десятки, якщо не сотні, тисяч програмістів, але такої кількості в одному місці ще не зустрічав.

Тепер від кількості до якості. Я недаремно назвав учасників фанатами, тому що ця конференція - це не маркетингова акція Microsoft, Oracle чи IBM, на якій можна прохалявити робочий день та ще й із безкоштовним буфетом. Ні, це трохи інша конференція. Інша за духом.

А тепер декілька слів про організаторів. В далекому й чудовому місті Нью-Йорк є компанія Fog Creek Software. Створив її дехто Джоел Сполскі (Joel Spolsky). Він досить відомий в першу чергу завдяки своєму персональному сайту, де розповідає про різні цікаві речі.

А нещодавно він з товаришем запустили новий проект StackOverflow, який за короткий час став надзвичайно популярною "базою знань" всього що стосується програмування. А потім вони вирішили провести конференції в різних куточках світу.

Я весь час запізнювався після перерв, тому був з самого заду й Джеол (живий!) проходив повз мене разів 10! Нещодовно мій давній товариш - Дімич - написав, що бачив живу дівчину бонда. Так її такою створила природа, а Джоел зробив себе сам.

Є ще один товариш. Він із іншого славного міста - Москви. Його компанія скромно називається його студією. До речі, той же Дімич знає його особисто, так як працював у київському офісі студії. Його звати просто - Артемій. Він теж створив себе сам: свій бізнес, свій "імідж", свою "відомість".

Мені сподобалося його відповідь на питання про бізнес.

Так, й Тьома, й Джоел могли б напевно розслабитися й насолоджуватися життям (машини, яхти, і т.д.) замість того щоб з маніакальною наполегливістю намагатися щось змінити навколо себе. Створити колектив однодумців, де було працювати водночас й комфортно, й цікаво, й просто "в кайф" - це вже щось. Але вони роблять набагато більше, кожен по-своєму.

Ось, власне, все, що я хотів сказати.

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.