Skip to main content

Фільм-огляд: 12 Angry Men, Madagascar 2

12
Нарешті подивився невдалу спробу ММ отримати 2-й Оскар. Добре зробили, що не дали. Якщо вже у такого "метра" не вистачає фантазії на оригінальну історію, то що тоді говорити про інших "митців". Оригінальний фільм - 12 розгніваних чоловіків (12 Angry Men) - був знятий півстоліття тому. Що нового у римейку? Гарні російські актори, можливо найкращі, сценарій перенасичений драматизмом та точний математичний розрахунок з прицілом на Оскара. Що вийшло? Халтура. Актори класні, але вони просто професійно відробили свій гонорар. А від ММ з його церсько-гебешними амбіціями просто нудило. Єдиними світлими нотками були поява Валентина Гафта (навіть не важливо як він грав та що йому доводилось там говорити) та єдиний, на мою думку, відвертий монолог начальника кладовища про юну коханку, чудово зіграний Олексієм Горбуновим.

Мадагаскар 2
Пінгвіни - це бомба! :) Мені сподобалось, особливо порадував жирам Мельман з його таким знайомим ще з "Friends": Х'-а-а-й.

Думай як крадій (Think as Thieves)
Дешева підробка. Я не розумію як у 2008 р. можна зняти таке?! Фільм про російську мафію, Брайтон-Біч, яйця Фаберже та Романових. Якщо з Бандерасом все зрозуміло, він там для інтер'єру та шур-мур з російською красунею. А чим заманили Моргана Фрімана у це болото - мені не зрозуміло. Ще один момент, який дратує у американських фільмах про російських бандитів - це якась просто нереальна халтурщина. Невже не можна знайти акторів, які будуть говорити російською якщо не без акценту але хоча б правильно. Ще потішила сцена у Нью-йоркському метро, знята у вагонах метрополітену, виробництва Ленінградського машзаводу.

Comments

Unknown said…
Я думаю, Женя, ти занадто суворий щодо 12. Зробити фільм фактично з однієї сцени, який тримає у напрузі всі дві чи скільки там годин, дуже непросто. Гра акторів і робота режисера чудові, а за Оскаром не шкода.
Yevhen said…
Віталій, я дивився оригінал задовго до появи михалковського 12. Це було помилкою, звичайно, російський фільм треба було взагалі не дивитися.

Це особисто моя думка. Я до Михалкова завжди ставився прохолодно. В Росії є талановитіші режисери.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.