Skip to main content

Вітер змін :)

Так іноді буває, що прокидаєшся одного ранку, відкриваєш вікно і з хвилею свіжого повітря приходить прозріння. Все стає таким простим й зрозумілим. Не даремно люди кажуть "Утро вечера мудренее". Саме так приймалися найважливіші рішення у моєму житті: переїзд у Київ, початок компаній "Хочу у Лондон!" та "Хочу таку машину!". Ось й сьогоднішній бриз щось змінив у моїй підсвідомості. Я досить чітко відчув, що скучив за Лондоном.

Вже майже 4 місяці працюю на T-Mobile, офіс якого знаходиться у Хатфілді, 10 км від Лондону. І хоча я двічі на день перетинаю західний Лондон. Це все не те.

Сьогодні й вчора мені потрібно було бути в центрі Лондону (отримував чергову шенгенську візу у посольстві Німеччини). І зрозумів, що не вистачає мені вокзального галасу, метушливих лондонських вулиць, духмяної кави та атмосфери заклопотаного міста.

Мабуть скоро доведеться сказати adios! T-Mobile'у :)

Comments

Dmitry said…
Hola, Vodafone ;-)
Yevhen said…
Може й так :)
Rustam Sydykov said…
Привет, Женя.

Завидую контрактникам :)

Руст.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.