Skip to main content

Водії в Іспанії

Цей пост - відповідь на запитання Рустама де краще водять тут, у Британії, чи у Європі. Однозначно відповісти - важко. По-перше манера чи стиль водіння у місті та на моторвеях - різні. Лондонське пенджабі (Уемблі та майже увесь південь та схід) - характеризується дуже емоційним й безтолковим стилем: постійні зміни смуг, гарцювання на світлофорах та інше безглуздя. Особливо дратує бібікання, 2-3 машини можуть створити пробку на рівному місті. В цьому плані вуличний рух у Валенсії, наприклад, мало чим відрізняється від лондонського. Щоправда у Іспанії й здається у Франції також є така особливість, що після червоного йде відразу зелене. Тому іспанці стартують ще коли горить червоний :) Мене це трохи збивало з пантелику, але потім я теж навчився орієнтуватися за пішохідними світлофорами :)

Моторвеї - то інша справа. Як правили, вони мають лише дві смуги у кожному напрямі й машин відчутно менше. За усі мої поїздки до Бону, я потрапив у пробку лише одного разу. Щодо культури водіння, то мені більше подобається як їздять у тій же Франції. Крайня полоса там використовується лише для обгону й тому майже завжди порожня. У Британії ж типова ситуація, коли на повністю порожньому моторвеї якийсь &~#% буде їхати в середній смузі із шивдкустю 112 км/год. Буває й таке, що представники цього мутованого генотипу їдуть у крайній смузі. Бачте, вони не перевищують швидкості й ніхто не повинен.

А за звичайно ситуація на дорогах така: у лівій (повільній смузі) відстань між машинами в пів кілометра, у середній трошки менша, метрів 200-300, зате у правій (швидкій) машин набито як оселедців у банці.

Щоправда все частіше бачу, що машини таки з'їжджають у ліву смугу, якщо вона вільна. Це, звичайно, не може не радувати.

Іспанія. Частина I-ша.
Іспанія. Частина II. День перший: Малага - Гібралтар - Тарифа - Малага
Іспанія. Частина III. День другий: Малага - Картахена - Ель Оазіс
Іспанія. Частина IV. День третій: Аліканте - Валенсія
Бонус: Водії в Іспанії

Comments

Unknown said…
Я щось взагалі собі смутно представляю як можна їздити в лівосторонньому русі.
Yevhen said…
Великої різниці немає. Єдине що потрібне так це час, щоб звикнути та налаштуватися. У мене це відбувається за півгодини, а потім дискомфорт вже зникає.

Головне не забувати з якого боку треба їхати. У мене було тимчасове затемнення, коли я виїжджав на головну дорогу у Франції на власному правосторонньому авто. Дорога була порожня, тому мої експерименти з вибирання правильної смуги закінчилися щасливо.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.