Skip to main content

Lille, друга спроба

Перший раз у французькому Лілі я був більше року тому. Та подорож не те щоб зовсім не вдалася, але була й не сама приємна. Була пізня осінь, майже весь день дощило, мене затримали на паспортному контролі і як наслідок я не встиг не свій потяг й довелося чекати наступного - через 1.5 години. І на останок, випадково стер усі фото.

Не люблю залишати справи незавершеними, тому наша зустріч була неминуча. Цього разу я вирішив їхати машиною. Діма згодився скласти мені компанію.

Термінал Євротунелю мене здивував. Поки я гальмував перед закритим шлагбаумом, відкривав вікно на сенсорному екрані висвітилися мої данні й все, що мені лишилося зробити - натиснути кнопку що я згоден із запропонованим часом відправлення. Я вказав реєстраційний номер машини, коли бронював квитки через інтернет. Ось така автоматизація :)

Далі все було звично: 40 хвилин у поїзді під Ла-Маншем, годину моторвеєм і ось нарешті Лілль.

Лілі відомий своїми музеями, які найкращі у Франції, після Парижу, звичайно.


Деякі будинки перетворені на витвори мистецтва


Зелені ще дуже мало, хоч місто й набагато південніше ніж той же Лондон, наприклад.
http://farm4.static.flickr.com/3319/3500607046_9aec508a8d.jpg?v=0

Вздовж однієї з центральних вулиць виставлені жахливі скульптури малюків чорного кольору з драконівськими хвостами


Центральна площа схожа на таку ж саму у Брюге.




PS
Дороги там паршиві. Навіть дуже, особливо до Ліля.

Comments

Rustam Sydykov said…
Привет, Женя.

А сколько ты туда ехал? По карте туда ехать около 4-х часов. Ну, 40 минут там Евротунелем. Ты 6 часов был за рулем за поездку?

Руст.
Yevhen said…
Привіт, Руст!
Вся дорога зайняла біля 3х годин, щоправда іхав я швидко :) Година з Ліля до Калей, 50 хвилин тунель й година з Фолкенстоун до дому.

Хочеш поіхати?

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.