Цей пост - відповідь на запитання Рустама де краще водять тут, у Британії, чи у Європі. Однозначно відповісти - важко. По-перше манера чи стиль водіння у місті та на моторвеях - різні. Лондонське пенджабі (Уемблі та майже увесь південь та схід) - характеризується дуже емоційним й безтолковим стилем: постійні зміни смуг, гарцювання на світлофорах та інше безглуздя. Особливо дратує бібікання, 2-3 машини можуть створити пробку на рівному місті. В цьому плані вуличний рух у Валенсії, наприклад, мало чим відрізняється від лондонського. Щоправда у Іспанії й здається у Франції також є така особливість, що після червоного йде відразу зелене. Тому іспанці стартують ще коли горить червоний :) Мене це трохи збивало з пантелику, але потім я теж навчився орієнтуватися за пішохідними світлофорами :)
Моторвеї - то інша справа. Як правили, вони мають лише дві смуги у кожному напрямі й машин відчутно менше. За усі мої поїздки до Бону, я потрапив у пробку лише одного разу. Щодо культури водіння, то мені більше подобається як їздять у тій же Франції. Крайня полоса там використовується лише для обгону й тому майже завжди порожня. У Британії ж типова ситуація, коли на повністю порожньому моторвеї якийсь &~#% буде їхати в середній смузі із шивдкустю 112 км/год. Буває й таке, що представники цього мутованого генотипу їдуть у крайній смузі. Бачте, вони не перевищують швидкості й ніхто не повинен.
А за звичайно ситуація на дорогах така: у лівій (повільній смузі) відстань між машинами в пів кілометра, у середній трошки менша, метрів 200-300, зате у правій (швидкій) машин набито як оселедців у банці.
Щоправда все частіше бачу, що машини таки з'їжджають у ліву смугу, якщо вона вільна. Це, звичайно, не може не радувати.
Іспанія. Частина I-ша.
Іспанія. Частина II. День перший: Малага - Гібралтар - Тарифа - Малага
Іспанія. Частина III. День другий: Малага - Картахена - Ель Оазіс
Іспанія. Частина IV. День третій: Аліканте - Валенсія
Бонус: Водії в Іспанії
Моторвеї - то інша справа. Як правили, вони мають лише дві смуги у кожному напрямі й машин відчутно менше. За усі мої поїздки до Бону, я потрапив у пробку лише одного разу. Щодо культури водіння, то мені більше подобається як їздять у тій же Франції. Крайня полоса там використовується лише для обгону й тому майже завжди порожня. У Британії ж типова ситуація, коли на повністю порожньому моторвеї якийсь &~#% буде їхати в середній смузі із шивдкустю 112 км/год. Буває й таке, що представники цього мутованого генотипу їдуть у крайній смузі. Бачте, вони не перевищують швидкості й ніхто не повинен.
А за звичайно ситуація на дорогах така: у лівій (повільній смузі) відстань між машинами в пів кілометра, у середній трошки менша, метрів 200-300, зате у правій (швидкій) машин набито як оселедців у банці.
Щоправда все частіше бачу, що машини таки з'їжджають у ліву смугу, якщо вона вільна. Це, звичайно, не може не радувати.
Іспанія. Частина I-ша.
Іспанія. Частина II. День перший: Малага - Гібралтар - Тарифа - Малага
Іспанія. Частина III. День другий: Малага - Картахена - Ель Оазіс
Іспанія. Частина IV. День третій: Аліканте - Валенсія
Бонус: Водії в Іспанії
Comments
Головне не забувати з якого боку треба їхати. У мене було тимчасове затемнення, коли я виїжджав на головну дорогу у Франції на власному правосторонньому авто. Дорога була порожня, тому мої експерименти з вибирання правильної смуги закінчилися щасливо.