22 вересня о пів на дванадцяту ночі я залишив рідну лондощину й попрямував на південний-схід до Фолкенстон (Folkenstone), де знаходиться термінал Євротунелю, по якому я мав потрапити до Франції.
В 3 години за місцевим часом виїхав на французький моторвей А26 й узяв курс на південь, до столиці Бургундії (Burgundy) - міста Діжон (Dijon). Це була перша запланована зупинка на моєму неблизькому шляху до хорватського міста Задар (Zadar).
Машин було небагато, дорога була чудова, але раптом звідкись з'явився густий туман. Через деякий час я зрозумів, що потрібно трохи відпочити, якщо хочу доїхати цілим та неушкодженим. Таким чином біля Діжону я опинився із запізненням на 3 години, тому вирішив не зупинятися тут а відразу їхати до Ліону (Lyon). Ліон - третє за величиною місто після Парижу й Марселю і вважається гастрономічною столицею Франції.
Ліон
Це сучасне місто із пішохідними мостами
набережною
прикольними автобусами
звичною архітектурою, незвичними ліхтарями та годинниками на стовпах
гармонійним поєднанням минулого й сучасного
середньовічною вулицею
Я витратив близько 3 годин на знайомство із історичним центром міста. Ліон мені сподобався.
Далі в мене по плану був чудо-міст - віадук Мілау (Millau Viaduct). Дізнався я про це місце з одного з випусків Top Gear (дивитися з 4:31).
Коли я дістався того місця вже смеркалося, тому фоток не буде. Але навряд чи в мене вийшло показати його краще ніж у операторів моєї улюбленої телепередачі.
Перед тим як закінчити розповідь про перший день подорожі, хочу згадати про один епізод. Піднімаючись на гору по вузькій дорозі, побачив красиву статую на високому постаменті. Це місто називаеться Ле-Пюи-ан-Веле (Le Puy-en-Velay). Як виявилося бронзову статую Notre-Dame de France було виготовлено з гармат, які були захоплені під час облоги Севастополя.
От такі несподіванки бувають.
В 3 години за місцевим часом виїхав на французький моторвей А26 й узяв курс на південь, до столиці Бургундії (Burgundy) - міста Діжон (Dijon). Це була перша запланована зупинка на моєму неблизькому шляху до хорватського міста Задар (Zadar).
Машин було небагато, дорога була чудова, але раптом звідкись з'явився густий туман. Через деякий час я зрозумів, що потрібно трохи відпочити, якщо хочу доїхати цілим та неушкодженим. Таким чином біля Діжону я опинився із запізненням на 3 години, тому вирішив не зупинятися тут а відразу їхати до Ліону (Lyon). Ліон - третє за величиною місто після Парижу й Марселю і вважається гастрономічною столицею Франції.
Ліон
Це сучасне місто із пішохідними мостами
набережною
прикольними автобусами
звичною архітектурою, незвичними ліхтарями та годинниками на стовпах
гармонійним поєднанням минулого й сучасного
середньовічною вулицею
Я витратив близько 3 годин на знайомство із історичним центром міста. Ліон мені сподобався.
Далі в мене по плану був чудо-міст - віадук Мілау (Millau Viaduct). Дізнався я про це місце з одного з випусків Top Gear (дивитися з 4:31).
Коли я дістався того місця вже смеркалося, тому фоток не буде. Але навряд чи в мене вийшло показати його краще ніж у операторів моєї улюбленої телепередачі.
Перед тим як закінчити розповідь про перший день подорожі, хочу згадати про один епізод. Піднімаючись на гору по вузькій дорозі, побачив красиву статую на високому постаменті. Це місто називаеться Ле-Пюи-ан-Веле (Le Puy-en-Velay). Як виявилося бронзову статую Notre-Dame de France було виготовлено з гармат, які були захоплені під час облоги Севастополя.
От такі несподіванки бувають.
Comments
Егор.
Та ні, не втомився. Зате накатався на рік вперед :)