Skip to main content

Гарні дороги

У кожного свої, можливо трохи дивні, уявлення про ідеальне місце для життя й відповідно свої критерії. У когось - це гарні школи та дитсадки, у когось парки, а когось навіть шопінг центри.

У мене теж є свої: озеро чи ріка, чисті вулиці та гарні дороги. Крім місця, де я живу зараз, мені подобається північний захід від Лондону: між Уотфордом (Watford), Хемстед Хемел (Hemel Hampstead) та Сант Олбанс (St. Albans)


Нещодавно доля занесла мене в зовсім протилежний бік Лондону - на південний схід. Чесно кажучи, тамтешні дороги мене вразили. За звичай я не користуюсь TomTom-ом коли їду кудись у справах. Особливо, якщо я там вже колись був. Вистачає знаків на дорогах та швидкого погляду на Google Maps перед виїздом. Іноді бувають проколи, але в цілому це допомагає розвивати просторову уяву та вміння орієнтуватися в незнайомій місцевості.

Але цього разу я вмикнув TomTom вже після 3 повороту. Там, як кажуть, й чорт ногу зломить.


Тут ще одна деталь. Як правило, чим кращий район, тим кращі дороги. Пересвідчився на власному досвіді.

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.