Skip to main content

"Поспішай повільно" (нар. твор.)

Я бігун зі стажем. Починав ще студентом у вінницькому Лісопарку. Намагався не пропускати жодного дня, навіть у -15 бігав у футболці та спортивних штанях. Зараз теж намагаюся бігати регулярно, але іноді так неохота прокидатися вранці й одягати кросівки, особливо у дощ або прохолодну погоду (тут влітку +15 - цілком нормальна температура, так само як й узимку :)

Так от, уже місяць бігаю день у день. Але якщо ще тиждень назад ледь добігав 1 милю (~1.6 км) при середній швидкості 6.6 миль/г (~10.6 км/г), то зараз легко пробігаю 2 з лишком (~3.2 км) при середній швидкості 6.3 миль/г (~10.1 км/г).

Таким чином збільшивши дистанцію майже у два рази, середня швидкість упала менше ніж на 5%.

Й на додаток пару пісеньок з мого пробіжкового плейліста, допомагають тримати ритм :)

1.


2.


Ще іноді люблю погратися у гру "хто сільнише газує, то крутіше їздить". Все починається, стоїш перший перед світлофором, нікого не чіпаєш, чекаєш зеленого. Аж раптом з права, іноді зліва, підрулює якись "крючок". Як правило на дешевому "Рено", "Пежо" чи "Форді" обвішаному взякими спойлерами, порогами та іншими "прибамбасами" й невідмінним саббуфером у багажнику. Рідше на "породистому" БМВ, Мерседесі чи Ауді. Водії останніх органічно не переварюють БМВ й завжди намагаються це підкреслити. До речі, зараз я живу у Audi Land, тому що перше що кидається у око виходячи із станції - велекий автосалон Audi. Мені машинки із Інгольштату подобаються, можливо я навіть пропробую якийсь "заряджений" седан згодом.

Повертаємось до нашої гри. "Гарячий перець" нетерпляче гиркає на червоне світло (усі дивилися фастфудивське Fast and Furious) й зривається з місця на жовтий, залищаючи на асфальті товстий шар своєї гуми. Бадолага не знає, що злідуючий світлофор в ту ж мить стає червоним й ми неодмінно зутрінемося на наступному перехресті.

Звичайно, відчиття швидкості піднімає рівень адреналіну й я теж можу розкрутити свою далеко не хилу автівку до 4 тис. обертів за хвилину на другій передачі. Але ще я знаю що нічого так не дратує доморощених "шумахерів" як довольна пика, що з'являється у боковому вікні за мить до появи зеленого світла :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.