Skip to main content

Привид опери (The Phantom of the Opera)

Вчора (нарешті!) таки подивився мюзикл "Привид Опери" (The Phantom of the Opera). Написаний Андрю Лойд Вебером (Andrew Lloyd Webber) й вперше поставлений у лондонському Вест Енді у 1986 р., він виходив на помостках Бродвею довше за усі інші й займає 2 місце за цим оказником у Лондоні.



До цього я вже два рази намагався на нього потрапити, але усі рази безнадійно запізнювався. Відразу зазначу що серед вже преглянутих лондонських мюзиклів "Привид опери" сподобався мені найменше: в "Чікаго" дійство було досить динамічним й головні героїні були у досить відвертих вбраннях, що не могло не радувати, а "Король Лев" - це просто щось на межі неможливого!

Сама історія мене, як то кажуть, "не зацепила" й там було надто багато "опери" на мій примітивний смак. До того ж я вже знав про прикол з люстрою :)

Але не дивлячись на усі недоліки дійство справді захопливе а в деяких епізодах в голові саме по собі виникало питання "Як вони це роблять?!"

Мій власний хіт-парад мюзиклів на сьогодні:
1. Notre Dame De Paris - тому що французькою, тому що Гюго, тому що Belle :)



2. Lion King
3. Chicago
4. The Phantom of the Opera

Таким чином, якшо ви ненароком опинилися у Лондоні й вас не цікавлять дитяча історія про левеня або кривава драма у кримінальній столиці світу, то ви просто зобов'язані подивитися "Привид Опери"!

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.