Skip to main content

"You are either part of the solution or part of the problem"

Це висловлювання Елдріджа Клівера (Eldridge Cleaver). Перевод дуже простий: ти або частина рішення або частина проблеми.

В четвертому сезоні улюблених "Юристів Бостону" є епізод про онуку головної героїні. Вона начавчалася деякий час у Англії й після повернення у Штати в неї "відкрилися очі" на якість освіти у найрозвинутішій країні світу. Там є такий монолог:

"- Вони (британські учні) краще знають історію своєї країни, історію моєї країни (США), можуть паказати країни та міста на карті про які я навіть не чула" й т.і.

А потів вона цитує висловлення із заголовку й додає "I learnt that in England, by the way". Я трохи знайомий з рівнем освіти у Британії. Якщо не рахувати "щасливчиків", що мають талант або змогу навачатся у Оксфорді, Кембріджі чи Імперіал Коледжі (думаю таких менше 1% від усіх британських студентів), то справи м'яко кажучи кепські.

Майже усі діти моїх друзів навчаються у грама скул (grammar school) частково завдяки знанням, отриманим на батькивщині, частково це заслуга батьків. А для пересічної англійської дитини отримати місце в таких школах - дуже непроста задача.

Я на 100№ згоден з Елдріджем, by the way.

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.