Skip to main content

Літо прийшло!

Нарешті й на нашій вулиці (осторові) свято! Літо прийшло! Температура не +15 а аж цілих +30!

Почалося все у суботу з хмурого ранку й контрольного дощика в обід. Але під вечір розпогодилося.

Я був запрошений на вечірку, один мій товариш дебютував у якості діджея. Вже стоячи перед двома чорнявими "вишибалами" на мене раптом нахлинув романтичний настрій й конче захотілося кави (Деніс, вибач!). "Старбакс" знайшовся коло вокзалу Вікторія. Потім я ще трохи прогулявся історичним центром.

У неділю, тобто вчора, було вирішено податися на море. Прогноз показував +30 й сонце, а за вікном наче б то збиралося на дощ. За довгі роки я звик вірити місцевому прогнозу погоди, тому недовго думаючи попрямував на південь.

По дорозі все було добре - сонце жарило все сильніше й сильніше. Нарешті я в Портсмунді. Єдина проблема - усе місто накрило туманом. На вулиці перша година дня й ледь - ледь що знаходіться за якихось 20 метрів.

Коли вийшов з машини було таке враження, що зайшов у парну. Ось декілька фото цього природного катаклізму.

1.

2.

3.

4. Ось так йдеш по набережній, нікого не чікаєш. Аж тут над самим вухом "У-у-у-у-у!" громовим басом - це промайнув у тумані здоровенний паром, що з'єднує Британію та Нормандію.

5. Потім грайка водоциклістів-екстремалів пронеслася із диким гиканням.

6. Катер на повітряній подушці бере напрямок на Isle of Wight.

7. Потім вітер змінив напрям й горизонт почав прояснятися.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

PS
Камеру із собою не брав, тому знімав як "крутий пацик" - на мобільник :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.