Це історія про пригоди одного телефону виробництва відомої компанії з американського Купертіно (Cupertino). У нього через деякий час почали з'являтися якісь нездорові симптоми, з якими тим не менше можна було спокійно жити.
Аж ось одного сонячного дня, декілька тижнів тому, відчувши п'янкий присмак свободи випадково випустив свій телефон прямісінько на якісний асфальт у передмісті Лондону. Телефон смачно хряпнувся точнісінько екраном до ґрунту, від цього скляна панель перетворилася на скалки з під яких виглядало "м'ясо" апарату. Що цікаво, задня частина була захищена фірмовим чохлом. Але спрацював "закон бутерброду".
В голові відразу промайнули думки про "викинути у смітник", "продати на eBay на запчастини". Через декілька секунд паніка пройшла й знову повернувся радісний настрій. Вирішив навідатися у фірмовий магазин виробника, на всякий випадок.
Привітний продавець у синій футболці з характерним надкушеним хруктом оглянув "рану" й сказав що панельку можна замінити. Займе це 10 хвилин (!) й обійдеться у 139 убитих єнотів. У мене наче камінь звалився з плечей.
Замовивши аудієнцію в "барі геніїв" наступного ранку тут же в магазині, відправився додому заліковувати психологічну травму та святкувати початок нового етапу в професійній кар'єрі.
Наступного ранку "геній" Джон, британо-африканський велетень, покрутив мій бідний телефон й прищуривши око запитав як це трапилося. Я щось пробурмотав у відповідь про твердий асфальт, силу тяжіння та вселенську несправедливість.
Телефон мені замінили на інший, так як чудес не буває й за 10 хвилин виконати високотехнологічну операцію заміни скляної панелі в умовах магазину неможливо на цій стадії еволюції.
Коли я протягнув Джону кредитну картку, він посміхнувся на усі 32 й сказав що на цей раз вони мені вибачають при умові що я більше не буду перевіряти якість дорожного покриття високотехнологічним пристроєм мобільного зв'язку. Я ледь не впав зі стула (нагадаю що дія відбувалася у барі). Він майже пошепки пояснив що телефон ще на гарантії й механічні ушкодження під неї не підпадають. Потім Джон побажав більше не розбивати телефон, потиснув руку й побажав гарного дня.
Я був щасливий весь залишок дня й на радощах навіть підписався на благодійну акцію допомоги дітям Африки.
Потрібно додати, що я користуюся продуктами фруктової компанії давно, починаючи з 2007 р. Маю уже другий телефон їхнього виробництва, лептоп та планшетник, але ще ніколи не звертався у службу підтримки. Тому усі ці "бари геніїв" були цілком новим та незвичним експірієнсом.
Ще один момент. У Британії іноді буває "халява", але як правило з вас намагаються спустити "три шкури" й що б отримати "плюшку" у вигляді знижки потрібно дійти до менеджера. Іноді навіть й це не допомагає.
Якщо чесно, то я не знаю що це було: "неписане" правило, яке компанія не афішує. Можливо зіграло свою роль те що лише за цей рік я витратив декілька тисяч на продукцію Компанії. Але факт залишається фактом.
Здавалося б дрібничка, але приємно :)
Аж ось одного сонячного дня, декілька тижнів тому, відчувши п'янкий присмак свободи випадково випустив свій телефон прямісінько на якісний асфальт у передмісті Лондону. Телефон смачно хряпнувся точнісінько екраном до ґрунту, від цього скляна панель перетворилася на скалки з під яких виглядало "м'ясо" апарату. Що цікаво, задня частина була захищена фірмовим чохлом. Але спрацював "закон бутерброду".
В голові відразу промайнули думки про "викинути у смітник", "продати на eBay на запчастини". Через декілька секунд паніка пройшла й знову повернувся радісний настрій. Вирішив навідатися у фірмовий магазин виробника, на всякий випадок.
Привітний продавець у синій футболці з характерним надкушеним хруктом оглянув "рану" й сказав що панельку можна замінити. Займе це 10 хвилин (!) й обійдеться у 139 убитих єнотів. У мене наче камінь звалився з плечей.
Замовивши аудієнцію в "барі геніїв" наступного ранку тут же в магазині, відправився додому заліковувати психологічну травму та святкувати початок нового етапу в професійній кар'єрі.
Наступного ранку "геній" Джон, британо-африканський велетень, покрутив мій бідний телефон й прищуривши око запитав як це трапилося. Я щось пробурмотав у відповідь про твердий асфальт, силу тяжіння та вселенську несправедливість.
Телефон мені замінили на інший, так як чудес не буває й за 10 хвилин виконати високотехнологічну операцію заміни скляної панелі в умовах магазину неможливо на цій стадії еволюції.
Коли я протягнув Джону кредитну картку, він посміхнувся на усі 32 й сказав що на цей раз вони мені вибачають при умові що я більше не буду перевіряти якість дорожного покриття високотехнологічним пристроєм мобільного зв'язку. Я ледь не впав зі стула (нагадаю що дія відбувалася у барі). Він майже пошепки пояснив що телефон ще на гарантії й механічні ушкодження під неї не підпадають. Потім Джон побажав більше не розбивати телефон, потиснув руку й побажав гарного дня.
Я був щасливий весь залишок дня й на радощах навіть підписався на благодійну акцію допомоги дітям Африки.
Потрібно додати, що я користуюся продуктами фруктової компанії давно, починаючи з 2007 р. Маю уже другий телефон їхнього виробництва, лептоп та планшетник, але ще ніколи не звертався у службу підтримки. Тому усі ці "бари геніїв" були цілком новим та незвичним експірієнсом.
Ще один момент. У Британії іноді буває "халява", але як правило з вас намагаються спустити "три шкури" й що б отримати "плюшку" у вигляді знижки потрібно дійти до менеджера. Іноді навіть й це не допомагає.
Якщо чесно, то я не знаю що це було: "неписане" правило, яке компанія не афішує. Можливо зіграло свою роль те що лише за цей рік я витратив декілька тисяч на продукцію Компанії. Але факт залишається фактом.
Здавалося б дрібничка, але приємно :)
Comments
Молодцы "яблофоны". А у тебя никакой страховки нет, которая покрывает "personal belongings"? Если что - мог бы часть суммы вернуть со страховой компании. Или переходи на счета с "плюшками" :)
Руст.
Страховки не має. Та навіть як би й була б то вона такі речі як механічні пошкодження не покривала б.
С одной стороны - хорошо, могут иногда нашару поменять. С другой стороны - иногда ведь абсолютно реально починить и пользователь готов за это заплатить.
Хотя всё-таки очень надеюсь, что они вскоре пересмотрят своё отношение и начнут делать ремонт этой техники на этом острове, заодно поставляя на рынок refurbished иФоны.
Нет, как раз accidental damage страховки покрывают. Я, например, узнавал, покроет ли страховка нам разбитый детями телевизор (попадут в него мячом, например) - покроет. Просто про "айфоны" надо уточнять. И мой тебе совет: купи content insurance. У тебя же из дому есть что красть :)
Руст.
Может ты и прав насчет телевизора, но такие вещи как телефон, комп или скажем наручные часы вряд ли попадают в эту категорию.
RS> "Нет, как раз accidental damage страховки покрывают"
Смотрел предлагаемую Barclays страховку телефонов (за деньги или как часть пакета текущего счёта) - разбитый экран, утопленный телефон и т.п. - покрывает. Но - есть ряд условий, как обычно.