У 5-му терміналі (найновішому та найбільшому) у Хітроу висять розтяжки з рекламою смартфонів Nokia. Причому висять вже декілька років, здається з самого відкриття терміналу. З того часу справи у фінів йдуть чим далі тим гірше.
Відома приказка "реклама - двигун торгівлі" безперечно має сенс. Але мало "вбухати" мільони у бігборди в одному з найлюдніших місць у найбільшому місті Європи. Реклама повинна спонукати до дії.
А тепер порівняйте три постера про приблизно однакові з технічної точки зору товари.
1.
2.
3.
У чому різниця? А в тому, що на першій картинці присутня жива істота - споживач. Я далекий від думки що Apple продає найдосконаліші "гаджети" чи найкращий "софт", я навіть не впевнеий що все це мені конче потрібно прямо зараз. Але реклама Apple безперечно є постійним "збудником" цікавості до її продукції.
На справді, задовго до Стіва й Ко цей прийом винайшли накращі рекламщики у світі - ті, що працюють на компанію Volkswagen. Кожен їх витвір - персонифікований. Вони, як ніхто інший, розуміють що головне не "що" продавати а "як" й "кому". Саме тому їхні рекламні ролики різних часів стали класикою жанру.
4.
5.
6.
7.
8.
Й на останок. Якщо ви ще не вирішили чи потрібен вам iPad, подивіться це
9.
Відома приказка "реклама - двигун торгівлі" безперечно має сенс. Але мало "вбухати" мільони у бігборди в одному з найлюдніших місць у найбільшому місті Європи. Реклама повинна спонукати до дії.
А тепер порівняйте три постера про приблизно однакові з технічної точки зору товари.
1.
2.
3.
У чому різниця? А в тому, що на першій картинці присутня жива істота - споживач. Я далекий від думки що Apple продає найдосконаліші "гаджети" чи найкращий "софт", я навіть не впевнеий що все це мені конче потрібно прямо зараз. Але реклама Apple безперечно є постійним "збудником" цікавості до її продукції.
На справді, задовго до Стіва й Ко цей прийом винайшли накращі рекламщики у світі - ті, що працюють на компанію Volkswagen. Кожен їх витвір - персонифікований. Вони, як ніхто інший, розуміють що головне не "що" продавати а "як" й "кому". Саме тому їхні рекламні ролики різних часів стали класикою жанру.
4.
5.
6.
7.
8.
Й на останок. Якщо ви ще не вирішили чи потрібен вам iPad, подивіться це
9.
Comments